mandag 9. april 2012

God Sen Påske!:)

nå er det lenge siden sist... vært altfor mye å gjøre til at jeg har hatt tid til noe som er morro og blogge om. men nå i påsken så har endelig inspirasjonen kommet litt tilbake ivertfall:) har lenge letet etter noe å strikke som kan brukes her i hjemmet som interiør! er utrolig lei de fargene og formene som er her nå gitt! med våren kommer det alltid nye ting til hjemmet:) valget falt i første omgang på å prøve å strikke en ny pute:) blir ikke helt lik som den under da jeg har endret litt på oppskriften jeg hentet fra http://www.pickles.no/puff-pute/ fargen blir også annerledes!:) godt i gang med arbeidet å gleder meg til å vise frem det ferdige resultatet:)

1 kommentar:

  1. Så gøy med nytt prosjekt! Du er jo så flink til å strikke:) Gleder meg til å se resultatet:)

    klem klem

    SvarSlett